SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, March 6, 2011

syria syria syria!





tak tahulah mengapa, cik zira sangat suka pakai tudung syria. rasa macam senang sangat, kemas, cantik pun cantik. sebab itulah pilihan utama dalam bertudung memang akan pilih tudung syria.






lagi satu, kalau pegi kerja, kalau pakai shawl walaupun senang jugak tapi kalau nak cepat tuh agak payahlah. jadi, bila bertudung syria, senang sangat terutama bila nak solat setiap kali zohor dan asar. tak amek masa lama, pakai sarung jek anak tudung dia tuh kemudian outernya,,






sebab tu kalau perasan, gambar cik zira aka teacher hazirah di entry pagi pasal sekolah tu selalunya cik zira akan bertudung syria.


                   
                                                                                                                   
  



tak kiralah syria lycra ke, syria cotton ke, semuanya cik zira suka. 









 
cik zira percaya bagi anda yang sukakan kecepatan, keringkasan tetapi tetap kemas dan cantik, korang pun suka tudung syria kan? cepat mengaku!,, hehe







tudung syria plain banyaklah. yang corak jenis yang dolu-dolu tuh kain cotton nipis dan singkat tu. dah tak pakai. nanti nak beli tudung syria corak cantik-cantik lah. tapi nantilah, tunggu berduit,, ngee






tudung yang dah tanak guna macam banyak sangat je. apa kata kalau di let-go? agak-agak ada tak yang nak beli? cantik-cantik sume, harga pastinya murah,, ;)







tengoklah, kalau rajin, cik zira jual let-go items plak ye.







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 5 mac 2011 11.45 p.m.

2 comments:

vanilla said...

me too...g keje sarung syria sng n cntk..sbb xsuka sgt kn pakai tudung instant tuh..so, syria is a good choice!

hazirah abdul rahman said...

betul2,, kita sependapatlah dEar,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails