SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, April 5, 2011

dapat hadiah lagilah.




semalam masa tengah amek kedatangan dekat tempat berhimpun, si Aliah Jazmeena, murid kelas cik zira 2F terkonyoh-konyoh bawa hadiah nak bagi kat cik zira. ingatkan apalah. hadiah tu berat, jadi dia bawa pun susah lah. rupanya, sampai kat cik zira, dia kata hadiah untuk cik zira. cik zira pun cakaplah terima kasih. padahal birthday dah lepas lama dah, 27 Mac hari tuh, masih lagi dapat hadiah,, hehe








cantik sangat sampul hadiah tu, sampul Jusco. memang berat. bila tanya dia kata mama dia belikan, hadiah gelas. cik zira tak buka kat sekolah. sampai rumah baru cik zira buka.







buka jek, suka sangat sebab gelas cantik, jenis kaca dan panjang ada 6 biji. memanglah cik zira suka. nak kena simpan, nanti boleh guna.







Terima Kasih ye Aliah. teacher suka sangat! nanti dah duduk rumah sendiri, bolehlah guna hidang untuk tetamu datang,, =)







~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 5 April 2011 9.00 a.m.

4 comments:

saharinasaharudin said...

bestnyeee teacher ni.sokmo dpt hadiah :)

erienz said...

bestnye dapat hadiah...srnk ada anak murid ingt tarikh lahir cikgu...

hazirah abdul rahman said...

saharinasaharudin :


itulah, rasa dihargai plaknye,, =)

hazirah abdul rahman said...

erienz :



hehe, da bagi tahu dulu, tu yang dorang ingat, cuba kalau senyap je,, ,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails