SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, April 19, 2011

semalam, 18 april 2011




assalamualaikum dan salam sayang buat semuanya,






ini ringkasan semalam, 18 april 2011 :






# semalam pergi sekolah macam biasa. cik zira berbaju kurung hijau dan bertudung syria hijau.







# sampai sekolah buat kerja pape yang patut, lepas dah takde keja nak buat, pergi beli milo RM 1 dan buatlah air milo panas, yelah takde keje cari keje, cari keje penuhkan perut,, ngee







# tak lama selepas itu, dadih kak mar pun sampai, perisa coklat, sama dengan warna air milo panas tu. wajiblah makan dadih sejuk-sejuk kan,, 







# semalam mengajar ok, budak-budak pun tak buat perangai sangat. dengar apa yang cik zira ajar dan sampaikan, mengikut arahan. senang sikit hati,, =)







# dapat makan bekal nasi pukul 5 lebih. semalam bawa nasi + sup ayam + telur dadar + ikan sweet sour. makan sampai licin







# lepas makan nasi nak mengunyah lagi. belilah keropok sira. tapi tak habis, bawa balik rumah, malam makan depan tv tengok cerita gemilang episod akhir,, =)







inilah cerita cik zira semalam. permulaan minggu ini yang baik. harapnya sampai ke hari sabtu nanti semuanya baik-baik sahaja. dan semoga hari ini juga lebih baik dari hari semalam. AMIN







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 19 april 2011 8.59 a.m.

2 comments:

atty's said...

bagus lah zira ni rajin betul bawak bekal..anak kty si firdaus tu pun hari2 bawak bekal g sek.

hazirah abdul rahman said...

haah, makcik dah masak hari-hari, kenalah bawa, lagipun boleh jimat, dah tentu sedap,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails