SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, May 21, 2011

alhamdulillah, dah dapat tawaran perlantikan tetap






syukur padaMu Ya Allah kerana permudahkan urusanku dan kerjaku, syukur syukur






setelah melalui sesi temuduga Mac yang lepas, akhirnya cik zira telah selamat dan berjaya mendapatkan Tawaran Perlatinkan Tetap sebagai Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah. surat yang bertarikh 18 Mei ni cik zira baru terima semalam dari kerani sekolah.






jadi, untuk percepatkan proses seterusnya, cik zira kena lengkapkan segala dokumen berkenaan dan buat salinan untuk simpanan sekolah dan simpanan cik zira sendiri.






selain tu, cik zira kena buat akuan sumpah macam biasa lah kena pergi pesuruhjaya sumpah untuk bersumpah dan dapatkan cop. kemudian, cik zira kena buat pemeriksaan kesihatan. ni kena cepatlah kalau nak selesaikan cepat. minggu depan ni jelah tinggal sebab kalau lambat nanti dah cuti. proses ni makan masa sebulan je dari tarikh surat ni. kang cuti dah lama susah plak nanti. dalam minggu depan jugak cik zira kena bagi siap 2 perkara itu.






walau apa pun, syukur Ya Allah. terima kasih untuk segalanya,,, =)







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 20 mei 2011 8.22 p.m.

4 comments:

safarinnhhyahaya said...

thniah cik zira

PeaNut said...

tahniah zira..selamat menjadi warga KPM...

hazirah abdul rahman said...

safarinnhhyahaya



thanx dEar,, =)

hazirah abdul rahman said...

PeaNut



hehe,, terima kasih,,
moga selamat semuanya,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails