SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, May 22, 2011

syukur dengan KurniaanMu, Ya Allah






syukur padaMu Ya Allah
kerana memberikan aku peluang untuk terus hidup di muka bumiMu ini






syukur padaMu Ya Allah
kerana menjadi diriku seadanya begini, tidak kurang tidak lebih






syukur padaMu Ya Allah
kerana memberikan adik-adik yang sangat sayang padaku dan sentiasa bersamaku susah senang






syukur padaMu Ya Allah
kerana mempunyai seorang abah yang sayangkan aku walaupun hidup kami sentiasa berjauhan






syukur padaMu Ya Allah
kerana mengurniakan diriku atok dan bik ani yang sanggup menjagaku dan adik-adik selama ini





syukur padaMu Ya Allah
kerana memberikanku saudara mara yang sentiasa memberikanku nasihat dan sedia membantu






syukur padaMu Ya Allah
kerana selalu memakbulkan doa-doaku

syukur padaMu Ya Allah
kerana selalu memberikanku peluang dan ruang untuk membetulkan kesilapanku






syukur padaMu Ya Allah
kerana memberikan yang terbaik untukku dan aku selalu berusaha untuk menjadi yang terbaik dari sehari ke sehari






syukur padaMu Ya Allah
memberikanku peluang untuk merasai kasih sayang mak walaupun untuk 16 tahun sahaja
namun aku tetap bersyukur atas kurniaan itu






syukur padaMu Ya Allah
kerana Kau telah membukakan pintu hatiku dan menemukanku dengan seorang yang menyayangiku






syukur padaMu Ya Allah
atas segala apa yang Kau berikan dan kurniakan kepadaku






sesungguhnya hanya PadaMu aku memohon, mengadu dan berharap
hanya Kau satu-satuNya yang memberikan aku segala yang aku ada di dunia ini dan semoga di akhirat nanti diri masih diberikan yang terbaik daripadaMu Ya Allah
AMIN







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 21 mei 2011 8.23 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails