SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, July 18, 2011

kisah kasih sayang.






ada yang masih tak tahu, cik zira nak bagi tahu..






kalau dulu, memang tak terbayang pun hidup akan bahagia macam ni sebab selalu doa dan mengelak.






namun, ini semua kerja Allah, hati dan mulut boleh je bercakap apa-apa. tapi Allah yang tentukan jodoh pertemuan ni kan.






cik zira sudah berpunya?






jawapannya ya, memang sudah berpunya. alhamdulillah. cuma, belum sah sahaja lagi ikatannya. hubungan direstu keluarga, itu yang penting.






ringkasan kisah kasih sayang cik zira dan encik buah hati:



  • berjumpa : sejak balik maktab semula untuk tahun akhir
  • first dating : Februari 2010
  • rapat : Mac februari 2010
  • serius : Mei/Jun 2010
  • buah hati bertemu abah dan aunt zie : Ramadhan 2010
  • pertunangan : September 2010





Insya Allah, doakan sama-sama ye yang terbaik untuk cik zira dan encik buah hati
bakal disatukan dengan Izin Allah, Disember 2011...


encikbuahhatisaya

buahhatiencikbuahhati





Amin Ya Rabbal A'lamin...







p/s cik zira tahu ada yang tak suka cik zira bercerita kisah sebegini. sebab tuh jarang-jarang sangat cik zira akan cerita pasal encik buah hati. lebih selesa dengan kisah sendiri. tapi, dah disatukan nanti, pasti sedikit sebanyak akan ada cerita tentang kami. Insya Allah.







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 17 julai 2011 11.05 p.m.

6 comments:

jee yunus said...

sesekali tak salah cik zira...;))

hazirah abdul rahman said...

itulah, sesekali kan,, ;)

~azillakhalison~ said...

pejam celik pejam celik..smpai la tu bulan disember hehe

hazirah abdul rahman said...

4 bulan lebih lagi,,, dup dap jugak ni,, =)

paghe said...

pecah tradisi teyl1 pasni!!wei,bukak fb laaaa...

hazirah abdul rahman said...

ye ke? budak kelas kt takde yang kawen lagi ea?
halamak, bikin sejarah ini,,, =)


teyl 1, ramai-ramai wajib datang!!


FB? em,, taknaklah,, hehe



(cik zira)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails