SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, July 4, 2011

Pertunangan Qila - hantaran dan pelamin





cik zira update dan tempek gamba hantaran dan pelamin dulu ye.






temanya merah jambu baik dari pelamin, barang hantaran dan baju semua merah jambu.






hantaran 5 dulang dibalas 7 dulang oleh pihak Qila.berupa baju melayu + sejadah tasbih + coklat + sirih junjung + brownies + buku aku terima nikahnya + sampin.













pelamin merah jambu tu pun menjadi tumpuan apabila sesi bergambar tiba. 






cukup dulu untuk entry petang ni ye tunjuk hantaran dan pelamin. malam kang cik zira cerita sikit plak pasal perbincangan dan sarung cincin.






tapi, kira majlis pertunangan, ni kira majlis besarlah jugak kan, mengikut trend sekarang bertunang pun dah meriah macam nak kahwin. takpe, bila ada duit, takde masalah,, =)







~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 4 julai 2011 7.41 a.m.

3 comments:

saharinasaharudin said...

pink~nice la :)

saharinasaharudin said...
This comment has been removed by the author.
hazirah abdul rahman said...

yep,, nanti tengok yang MERAH punya k,, lagi cantik,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails