SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, July 5, 2011

sakit pun teringin makan...




tiga hari demam sejak sabtu, memang selera makan tetap ada. sakit macam mana pun nasib baik tekak ni masih boleh terima makan. yelah, nak makan ubat mestilah kena makan dulu kan. jadi, takde masalah dengan makan.






masa sakit, teringin nak makan kuih bakar, terus makan. nak makan kerepek pun terus makan. semua ada kat rumah. semalam, teringin nak makan kit kat sebab nampak budak-budak makan, tapi dah habis. tu yang masa pergi giant beli barang sikit, belilah sekali kit kat yang panjang ada 6 peket dalam dia, harga RM 5.99.






makan 2 batang je lepas tu tak makan dah, rasa macam manis sangat plaknya. simpan yang lebihnya boleh makan lagi. lagipun teringin kan, dah dapat takdelah kempunan nanti.






sakit memang sakit, tapi makan tetap kena makan. betul kan?,,, ;)







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 5 julai 2011 7.45 a.m.

2 comments:

saharinasaharudin said...

kitkat sedapp.fav ririn.stok wajib kt uni :)

hazirah abdul rahman said...

iye ea?
dulu suka, tapi skang dah jarang makan,, tu tetibe demam mengidam plak,, ngee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails