SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, October 17, 2011

jumaat-sabtu-ahad





ini ringkasan cerita cik zira sebagai seorang cikgu dari jumaat hingga ahad baru-baru ni.






jumaat :

  • pergi ke sekolah seperti biasa, mengajar dan semuanya berjalan dengan lancar





sabtu :
  • pergi sekolah untuk persiapan sukan dan karnival tapi datang takde keje ape pun, melayan baby-baby comel adalah.
  • dapat tshirt baru untuk sukan dan karnival. putih-MERAH. sangat suka!





ahad :
  • pukul 7 lebih dah keluar rumah
  • semangat MERAH membara
  • tugas menjadi pencara majlis yang dalam masa sama tukang sorak terhebat sampai suara satu padang boleh dengar kot. cik zira - cik zira, mengalahkan budak-budak semangatnya terlebih-lebih,,, ;)





hari ni? cuti peristiwa. guru besar bagi cikgu-cikgu dengan murid-murid berehat. yay!!







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 17 oktober 2011 8.10 a.m.

4 comments:

~azillakhalison~ said...

jalan2 sini..dah 5hari xberjalan kat belog ni hehe..have a nice day~

Lyaa Suriany said...

sis.
lya nak review pengguna safi balqis tegar..
nak guna gambar sis boleh?

hazirah abdul rahman said...

~azillakhalison~ :



alalala, sian dia. lama tak singgah sini ye,, ;)

hazirah abdul rahman said...

Lyaa Suriany :



boleh dEar, apa saja untukmu,,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails