SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, October 31, 2011

sesekali makan burger gerai pun sedap





selalu makan burger McDonalds, KFC, burger king lah dah macam-macam lagi, harga pun tahu-tahu jelah kan, tapi sedap memang sedap, siap pun cepat dah terus boleh makan






tapi kan, kalau sesekali teringin atau makan burger yang dekat gerai tepi jalan pun syok jugak. yelah, kalau dapat yang pandai masak, pandai buat dan burger dia memang sedap, makan pulak panas-panas, memang terbaiklah kan. kena pastikan tempat yang kita beli tuh memang jual burger sedap.






setakat ni, burger gerai paling sedap dan terbaik cik zira pernah makan ialah burger abang ai, sepupu cik zira jual. tapi sekarang, dah lama dah dia tak jual burger. memang sangat sedap. daging dia sedap, banyak rasa, garing, salad dia, pendek kata memang semua sedap dan burger gerai terbaik cik zira paling suka. tapi, kempunan jelah sebab sekarang makan burger yang ada jelah. tetap tak boleh lawan burger abang ai.



burger makan baru-baru ni, tak sedap sangat. 
daging tak masak, roti tak garing, salad tak banyak, 
em, tapi makan jugak,, huhu






aduhai, orang kalau dah namanya suka makan, bila tulis pasal entry makan terus terliur dan perut lapar. apakan daya,,, ;)






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 30 oktober 2011 8.20 a.m.

1 comment:

SECRET IN THE HEART said...

Saya pun suka makan burger. Tapi, saya selalu minta daging garing tak pernah dapat. hu...hu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails