SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, November 1, 2011

apa sahaja asalkan sardin





cik zira perasan yang cik zira ni suka lah dengan makanan yang berasaskan sardin. tak kisahlah sandwich ke, roti ke, karipap ke, memang menjadi kesukaan dan kegemaran cik zira. entah kenapa suka sangat lah. padahal memang suka makan kan, itu yang sebenarnya,,, hee






macam roti yang bulat tu kan, kan ada inti sardin, ini tuna, ha yang tu memang cik zira suka sangat. dahla roti lembut, lepas tu sambal sardin ke, sambal tumis ke, memanglah suka betul.


sedap!



lagi satu karipap. banyak-banyak karipap yang ada, keledek ke, kentang ke, daging ke, memang sardin jugak menjadi pojaan hati cik zira. macam kat sekolah ada akak jual karipap panas-panas, beli 3 RM 1, memang sedap sebab masih panas dan rangup. best jek makan.


sedap jugak!





sampaikan dekat UUM dulu pun kan berniaga sardin roll, hari-hari menghadap benda alah tu. dah namanya sardin, suka aje ngap dalam mulut,,, ^__*







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 31 oktober 2011 8.56 p.m.

1 comment:

L@dyKichiMachiko said...

sardin dan sambal ikan bilis mmg all time feverett..

~kat Swak xde jual gardenia..kl ada pun hnya dijual di supermarket trtentu dgn harga yg agk mhl dan kuantiti yg terhad...huhuhu~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails