SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, November 14, 2011

CD dah dapat





masa cuti yang lepas cik zira dan buah hati sempat meluangkan masa sekejap bersama jurugambar rasmi majlis disember nanti. sekurang-kurangnya dapatlah kenal dulu, takdelah kekok sangat nanti,, hehe





jadi, CD gambarnya dah pun sampai. puas dah tengok gambar. buka laptop je keje nak tengok gambar. maklumlah, pertama kali bergambar bersama ada yang amekkan. seronoklah bukan main,, mengada kan. tapi seyes, nak simpan elok-elok buat kenangan. macam nak hantar buat photobook, tapi tengoklah kalau ada bajet lebih,,, =)






nanti gambarnya cik zira kongsi sikit-sikit ye bila nak dekat-dekat nanti. salah satu ada pada header dekat atas tu dan dekat sidebar belah kanan ye. sikit jelah, tak boleh semua, nanti ada yang tak suka pulak kan. 






p/s tunggu minggu ni dengan minggu depan habis sekolah baru boleh fokus dengan persiapan majlis disember.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 13 november 2011 12.55 p.m.

2 comments:

Bit Xamri said...

cantikkkk laaaaa kak zira..!! hehe

hazirah abdul rahman said...

terima kasih sayang,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails