SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, November 4, 2011

oh ketam





siapa yang suka makan ketam? mesti ramai kan..






cik zira pula memang jenis nak makan semua benda yang senang masuk mulut. macam ketam ke udang ke yang susah-susah ni  memang lah ikut mood je nak makan. 






tapi kan, baru-baru ni dah mula rajinkan diri makan ketam. punyalah tergigit sana, tergigit sini nak dapatkan isi ketam yang kemanisan sikit-sikit tu. barulah tahu, rupanya seronok makan ketam ni. patutlah ramai suka makan ketam. walaupun kena bersusah sikit nak buka kulit yang agak keras tu, tapi hasilnya, dapat isi yang nikmat!,,, ^___*






lepas ni nak rajinkan diri lagi makan ketam dan juga udang. tak rajin, rugilah jawabnya kan kan...







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 3 november 2011 9.15 p.m.

2 comments:

si tuan putri kiUt said...

perhhh....sedapnyerr... dh lama tak makan ketamm....

hazirah abdul rahman said...

hamboi akak ni, semuanya sedap. bukan tengah diet ke,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails