SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, December 28, 2011

baju nikahku.





ramai tanya kenapa baju nikah tak warna putih.







cik zira memang tak mahu. kalau boleh nak MERAH jugak. tapi kang asyik MERAH je.






jadi, pilih maroon.






baju pun beli online dah siap. jenis kain cotton. saiz 36. simple tapi pada cik zira nampak cantik dan kemas. gabungan warna maroon dan sulaman bercorak hitam.


 si MERAH & chenta hati 2



gandingkan dengan shawl manik hitam, anak tudung lycra maroon dan veil cantik warna maroon dan lace hitam. simple sahaja kan.






semuanya beli dah siap untuk persalinan nikah cik zira,,, ^___^







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 26 disember 2011 11.53 a.m.

5 comments:

atty's said...

memang cantik sgt..

Zuliana Harun said...

sis cantikkkkk!!!

JeeMacey said...

sy suka tgk cik zira..sgt bersederhana....susah nk jmpe org mcm ni tau....(:

hazirah abdul rahman said...

Zuliana Harun :


thanx sayang,, =)

hazirah abdul rahman said...

JeeMacey :


kita jadi diri kita sendiri dEar,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails