SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, December 27, 2011

bunga tangan.





cik zira tempah bunga tangan DIP dekat kak rafiqah dari idyll art. dah lama sangat tempah, dah setelkan bayaran, pertengahan november baru dapat. 






bunga tangan warna maroon tu cik zira guna untuk nikah, majlis MERAH dan majlis UNGU. senang. tempah satu guna untuk semua majlis,,, =)









suka sangat bunga tangan tu. boleh KLIK SINI untuk baca entry di website kak rafiqah.






tapi sayang, bunga tangan kesayangan cik zira tu, cik zira tertinggal atas meja dalam dewan recsam tu masa petang sebelum gi outdoor. dah nak balik JB baru perasan tak bawa balik rumah. sedih sangat. harap-harap dapatlah jumpa ada orang simpankan sebab cik zira memang nak simpan buat kenangan.


kenangan... bunga tangan tu tertinggal atas meja ni,,, =(




tolonglah dapat balik bunga tangan tu. Amin.







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 24 disember 2011 9.37 p.m.

4 comments:

~azillakhalison~ said...

zira...cantik sgt..suke betol..simple tapi serius cntik.

hazirah abdul rahman said...

ye ke?
terima kasih zila,,
senang hati dengan komen zila ni,, =)

man3sya said...

zira....k.fiqah baru terjumpa website zira nih...alamak sedeynya baca ending cite handbouquet yg tertinggal tu, kalu tak mmg leh simpan wat kenangan silap hb leh tunjuk ke anak nanti hehe...anyway perghh cantik ah zira!!...

hazirah abdul rahman said...

kak fiqah,, jumpa jugak ye entry pasal handbouquet akak buatkan ni. sayang sangat bila tak dapat simpan padahal semua yang lain ada je simpan untuk kenangan. nangis jugaklah bila hilang tu, tapi takde rezeki.




terima kasih kak fiqah atas pujian itu. suka sangat,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails