SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, December 26, 2011

hantaran.





cik zira nak bercerita pasal barang hantaran yang sudah menjadi kewajipan dalam majlis perkahwinan. buah hati bagi 5 hantaran dan cik zira balas 7. tapi sirih junjung tak masuk dalam 5-7 tu. kira asing,,bik ani yang buatkan sirih junjung untuk kedua pihak. sayang bik ani,, ;)






bekas hantaran kitorang beli sendiri sebab nanti boleh guna balik. buah hati bagi jenis kotak warna silver dan cik zira bagi jenis bakul. beli bekas tuh dekat Nilai 3.










ini apa yang buah hati bagi kat cik zira. tambahan sirih junjung dan pie.









 


 




ini apa yang cik zira balas.
















ini pulak, hantaran lepas digubah. yang buah hati bagi.












dan ini yang cik zira balas.












cantik kan? gubahan daripada fresh flowers. cik zira tempah khas dari kak jazz yang baik hati. happy sangat bila tengok hasilnya. cantik sangat! terima kasih kak jazz.






kak jazz duduk kat mutiara rini. siapa orang johor yang nak hantar gubahan, bolehlah hubungi kak jazz. dia buat memang lawa. jangan risaulah. SILA KLIK SINI dan KLIK SINI untuk baca entry kak jazz buat khas untuk cik zira. ada gambar gubahan hantaran cik zira dan buah hati kat blog kak jazz.






fresh flowers tu tahan lama. seminggu pun masih segar lagi. sekarang semua barang dah guna pun. memang beli semua barang yang akan diguna,,, =)







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 24 disember 2011 9.06 p.m.

2 comments:

~azillakhalison~ said...

hantaran terbaek..comel..suke kalau gune fresh flower..berseri2..

hazirah abdul rahman said...

alhamdulillah.
nak simple jugak dan itulah hasilnya,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails