SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, February 9, 2012

dua lauk lagi dari cik zira.





bila balik penang je ada masa nak memasak sikit untuk suamiku. macam baru-baru ni sempat masak jugak dua lauk yang sangat mudah untuk disediakan dan bahan-bahannya pun senang sangat.






lauk apa ye cik zira masak yang senang sangat tu?
ini dia lauknya.


 udang goreng tepung bersos


paprik seafood




senang tau. sediakan bahan, campak-campak campur jek, gaul-gaul tung tang tung tang, dah pun siap. hehe






seronok sebenarnya masak ni. bila banyak kali cuba baru tahu sedap ke tidak kan kan. bilalah nak dapat masa masakkan untuk suamiku betul-betul kan. sabarlah dulu cik zira ye. belum masa dapat duduk berdua lagi...







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 8 februari 2012 8.41 p.m.

2 comments:

~azillakhalison~ said...

sotong bersos...dapnye

hazirah abdul rahman said...

udanglah zila,, sotong masak paprik,, ngee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails