SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, February 8, 2012

makan malam 4 februari.




masa hari pertama jumpa cuti 4 hari yang baru je lepas ni, cik zira ajak suamiku makan malam dekat foodcourt tesco je sebab teringin nak makan sizzling. makan, suamiku pun menurut sahaja. bukan selalu dapat berjumpa pun kan.






cik zira makan yee mee sizzling yang sedap itu.






dan suamiku makan nasi goreng pataya paprik.






itulah makan malam bersama hari sabtu yang lepas. kat JB pun kerja makan, kat Penang pun sama. dunia cik zira ni dipenuhi dengan makanan yang sedap-sedap. syukur alhamdulillah,,, =)






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 8 februari 2012 9.40 a.m.

2 comments:

~azillakhalison~ said...

zira makan banyak mane pon.badan tetap mantain'

hazirah abdul rahman said...

dah naik jugak. tapi seb bek ada pil halia dunia herbs,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails