SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, February 27, 2012

gambar MERAH dah cantik. muka pulak tak kena. spoil betul lah!





cuba tengok satu lagi gambar dari OP cik zira, hafizudin hamdan.





tengok betul-betul tau.


terus keluar hidung jawa!! ye, bagus.





gambar dah cantik dah kan. MERAH nya sangat cantik. sekali tengok muka cik zira dalam gambar ni, memanglah sangat tidak kena. semacam betul. terus mencacatkan gambar jika terpandang muka cik zira tu.





tak pandai lah.susah rupanya nak berposing untuk hari kahwin ni kan. jenuh,,, hehe






nasib baik hafizudin hamdan amek gambar memang cantik. suka! sebab tu lah amek dia untuk ketiga-tiga majlis.







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 25 februari 2012 10.40 p.m.

2 comments:

juliet. said...

ala kak..xpe..hidung jawa tu aset akak..tp akak nmpk sgt cantik dlm pic ni okay!!love red!! :)

hazirah abdul rahman said...

alalala yang..betul jgk kan.hidung jawa sbg aset.hehe.yup2,merah sgt cntk kan kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails