SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, February 27, 2012

REDlist yang pertama sudah tertunai.





kalau ada yang perasan, dekat sidebar tu cik zira ada letakkan REDlist cik zira yang cik zira berusaha untuk penuhi dan jadikan kenyataan untuk tahun 2012 ni.






ada 4 REDlist cik zira :


  • nak duduk dengan suami (berpindah dan duduk berdua dengan suami di Penang)
  • RED Nikon 1
  • RED laptop
  • RED Coach Handbag.





antara 4 REDlist tu. baru satu dapat dikabulkan iaitu yang bawah sekali. rasanya susunan tu memang ikut dari bawah. yang paling penting memang di atas tapi penuhi yang dari bawah. jadinya, yang tak berapa nak penting dah dapat dulu.






cik zira dah pernah buat entry pasal REDlist keempat tu di ENTRY INI.





alhamdulillah dah dapat. syukur.







dan jangan ingat semua apa yang cik zira nak, suami cik zira yang belikan ye. Oh, tidak sama sekali. apa yang cik zira hajatkan semua cik zira kumpul guna duit sendiri. tidak sama sekali suruh suami belikan. itu bukan cik zira. cik zira nak apa, guna duit sendiri. dan memang dari 2010 akan belikan hadiah hari jadi untuk diri sendiri. 2010 dah beli DSLR, 2011 dah belikan handbag. 2012 macam banyak jek hadiah. handbag dah dapat. kamera dengan laptop belum lagi.






tengah berusaha ke arah mengkabulkan lagi 2 itu. yang list paling atas, mohon doa dekat Allah banyak-banyak supaya menjadi kenyataan secepat mungkin. tak tertanggung rasa berjauhan dengan suami macam ni.






semua pun ada list masing-masing yang nak dijadikan kenyataan kan ? jadi, sama-samalah kita berusaha ke arah itu k,,, ^____^






~sekian~



 k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 25 februari 2012 10.28 p.m.

6 comments:

Cik FaRiZaM said...

wah sy pon nak red nikon 1 !!!!

Sue Sumie said...

alhamdulillah...hasil usaha kan ... hehe

hazirah abdul rahman said...

Cik FaRiZaM :

jom sama2 usaha bagi sampai dapat!

hazirah abdul rahman said...

Sue Sumie :



ye, alhamdulillah, hasil usaha,, =)

saharinasaharudin said...

nak nikon 1 color pink! hihi ;)

hazirah abdul rahman said...

mentang-mentang Nikon 1 ada warna warni cantik, semua pun nak jugak kan kan,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails