SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, March 5, 2012

seorang yang sudah banyak jasanya.





selama enam tahun cik zira belajar di Penang + UUM, selain abah, atok bik ani dan yang lain-lain, seorang lagi yang banyak berjasa yang dah banyak membantu cik zira selama enam tahun di sana ialah tidak lain dan tidak bukan, mami cik zira, Pn Ishah Bee Abd Karim.







dialah ibu cik zira sepanjang di sana yang memberi makan minum dan menjaga cik zira dengan baik. begitu juga dengan keluarga mami, Kak Emy dan Abang Adam






mereka terlalu baik untuk cik zira. menganggap cik zira macam keluarga sendiri dan cik zira bersyukur mendapat keluarga sebegini baik. tiada apa yang dapat cik zira balas kecuali selalu berdoa yang terbaik untuk mami dan kak emy sekeluarga. terlalu banyak jasa mereka buat cik zira yang cik zira akan kenang sentiasa.






doa sentiasa untuk mami, kak emy, abang adam, abang wan, irdhina, wardeena dan qisteena. mereka ini indah dalam hidup cik zira. banyak kenangan manis cik zira dan mereka. bagaikan keluarga sendiri. 






kepada irdhina, semoga berjaya dalam UPSR nanti, irdhina rajin, pandai, buat yang terbaik untuk mama dan papa k. buat semua bangga dengan irdhina. 






kepada wardeena, rajin-rajin tau. war pun boleh jadi macam kak ir. buat qisteena yang comel, membesarlah menjadi anak, cucu dan adik yang solehah. walaupun garang tapi tetap cerdik,,, =)






cik zira sayang mereka






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 3 mac 2012 9.34 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails