SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, May 3, 2012

rahsia saya?




cik zira dilahirkan sebagai seorang manusia yang kuat makan. sebab itulah berat badan dulu masa belajar pernah mencecah 67 KG. mesti ramai tak percaya kan, tapi cik zira dah pernah banyak kali tepek gamba cik zira masa gemok dulu.






sampai sekarang tabiat suka makan tu masih kekal dalam diri. suka makan, tapi orang kata badan mcam tu jugak, maintain slim je.






ha, nak tahu rahsia saya? (ceh, buat macam suara Dato' Siti)






Pil Halia Nightriem Dunia Herbs lah. makanlah banyak mana pun, tapi pastikan setiap malam sebelum tido, cik zira akan makan pil halia ni. bukan sahaja untuk masalah penghadaman cik zira, ia juga dapat turunkan berat badan dan perut pun cantik je.






dah lebih 3-4 tahun cik zira amalkan Pil Halia Nightriem Dunia Herbs, dan Alhamdulillah, cik zira serasi dan ianya memang sangat membantu walaupun cik zira kuat makan.






rahsia saya? inilah rahsianya : Pil Halia Nightriem Dunia Herbs.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 2 mei 2012 10.59 p.m.

6 comments:

~azillakhalison~ said...

hehe ,,nak amalkan jugakk

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

silalah, nanti badan cantik, hehe

cik chinta said...

nk tryyyy......

Peri PiA said...

wah ye ke?senyum2 :)

cik zira saya ade masalah muncit,agak2 blh cube ke produk ni?

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

cik chinta :


cubalah dEar. mesti best!

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Peri PiA :



ye, pasti boleh. perut buncit pun jadi cantik je nanti. tapi kena konsisten lah. bukan boleh dapat hasil sekejap je. cuba dulu k

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails