SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, June 17, 2012

nasi goreng kampung + bunga kantan = ??




cik zira nak berkongsi kisah petang semalam. untuk makan malam, bik ani beli je sebab takde air seharian nak masak. beli kat kedai tomyam je. cik zira order nasi goreng kampung.






bila buka je bekasnya, aduhai, bau bunga kantan. punyalah banyak bunga kantan dia letak. kalah ikan bilisnya. terus takde mood nak makan. tak pernahlah setakat ni order nasi goreng kampung letak bunga kantan. memang tak rasa langsung nasi goreng kampung. dah macam nasi kerabu pun ada.






tak habis pun makan walaupun cuba berhempas pulas. tak nak dah beli nasi goreng kampung kat situ. huh!






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 16 jun 2012 9.04 p.m.

4 comments:

shera haifa said...

aikk.. nasi goreng kampung ada bunga kantan.. respi baru kot cik zira.. hehe

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

takdelah. style tukang masak tu. tapi sumpah tak sedap. ttak macam nasi goreng kampung dah. huhu

nora said...

ns grg ni kat tmn putra tu eh?

nora said...

hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails