SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, April 1, 2015

1 April 2015.


pejam celik. dah masuk bulan April tahun 2015. sekejap je kan. dan hari ini adalah hari yang acapkali disebut semua. hari ni dah tiba. apa lagi kalau bukan perlaksanaan GST.

cik zira bab bab ni memang x faham sangat. cuma faham memang akan terkesan. sume barang menaik. mungkin yang berduit tak rasa apa sangat. tempias tempias je. tapi orang orang biasa macam kita kita ni, orang orang susah, macam manalah kan.

apa pun, sama sama doa, semoga Allah sentiasa berikan rezeki dan semoga rezeki yang kita dapat ni sume rezeki yang halal dan diberkati Allah.

benda dah plan kena teruskan. harinilah permulaan perlaksanaan GST ni. sama sama kita lihat.

oh, nak kongsi jugak. bulan april ni bulan nak ke sibuk kat skola. tengah bulan ni nanti kena bawa budak pertandingan choral speaking. harap cukup berlatihnya dan anak anak tu dapat buat yang terbaik. tak harap apa cuma dapat buat terbaik. LINUS pun kena bagi setel. soalan exam untuk mei nanti dah siap lama cuma nak kena tambah topik alter sket. sebelum nak cuti penggal nanti, kesibukannya lain macam. berkali ganda. barulah dapat cuti dengan bernikmat. In Sha Allah.


p/s nak kupas panjang tak berapa faham. tapi tetap nak luahkan sket jugak. jadinya, entry hari ini pendek sahaja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails