SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, May 19, 2015

bila bateri dah habis


dulu masa khalisah baby ibu khalisah ni jakun suka sangat letak gamba khalisah tido yang macam macam gaya tu dalam blog ni. tapi cik zira tahu bukan cik zira sorang je ibu jakun kan. sebab kadang gaya anak tido tu comel amat.

bila dah makin besar ni, tak comel sangat pun gaya tido macam masa baby tapi ada lah dua tiga gaya yang macam hamboi anak dara ni, tido bukan main.





kalau bawa berjalan jalan, bila dah ngantuk sangat senang je, masuk je keta buka ekon memang sekejap jela khalisah tido. kadang tak sempat bagi susu dah selamat dulu dah.



kalau dekat rumah pun ngantuk sangat sangat barulah tido. selagi boleh tahan mata tu tanak tido. sama kan sume anak anak ni? tahu nak main je. khalisah kat rumah ni main sorang sorang je. macam macam projek khalisah buat. ibu pantaukan sahaja. tapi khalisah ni lepasni kemas balik tu yang senang sket keje ibu tu.

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam zira,
he3
ingatkan bateri keta tadi :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails