SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, May 18, 2015

Jauh dari Jepun


Salam Isnin dan salam sayang buat semua. semoga kita sentiasa dirahmati Allah. amin.

cerita apa ye cik zira nak share harini? ok kita cerita pasal sindrom mak mak la ye. cik zira ni sama macam mak mak yang lain. suka belikan baju seluar untuk khalisah. asyik rasa tak cukup je baju seluar khalisah. tapi suka belikan tshirt dengan legging sebab khalisah selesa pakai macam tu. senang nak bergerak. gi mana mana pun pakaikan khalisah tshirt ngan legging.

tapi baru ni mak ngah khalisah yang blaja dekat jepun tanya nak belikan baju untuk khalisah tak. Ya Allah murahnya baju kat sana jenama gap h&m sume. cik zira yang tengok gamba pun geram. murah sangat.




baju seluar sehelai baru RM18. manalah tak geram. jadinya kirim dengan adik ipar tu seluar 3 helai baju takde lengan nak pakai dengan cardigan 2 helai. tunggu mak ngah khalisah balik ogos nanti baru dapat baju seluar baru.



khalisah ni tak pakai baju mahal mahal. baju rm5 pun ibu belikan. asalkan selesa sedap pakai nampak cantik. tapi kalau skirt ke gown ke khalisah kurang suka rasanya sebab nampak dia terkangkang kangkang kalau pakai sebab tak selesa kot nak lari lari.

muka je pompuan tapi perangai macam anak laki ikut babah dia. hehe

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam zira,
mahai murah bukan pengukur kan3
asai selesa gitew kan3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails