SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, November 17, 2015

kursus di minggu akhir persekolahan


dari semalam harini dan esok cik zira kena berkursus untuk cikgu tahun 4 bahasa inggeris di maktab. blok beringin yang sama macam kursus haritu jugak. 3 harilah cik zira tak jumpa anak anak kat sekolah. ada 2 hari je nanti nak jumpa dorang.

khalisah pun tiga hari ni kena pergi nurseri dia dari pagi. kuranglah masa ibu dengan anak ibu sorang tu. takpe, minggu depan bertugas khalisah ikut ibu 5 hari keje pagi.

sebulan cuti nanti, nak rehat betul- betul. balik kampung bercuti. tapi dalam masa yang sama nanti nak naik bertugas 28 disember kena sedia mental dan fizikal untuk tugas tahun 2016. jumpa anak anak tahun 1 yang baru tahun depan ni.

takpe. cuti cuti dulu. keje fikir 28 disember nanti.

1 comment:

Norain Omar said...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

Thanks :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails