SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, February 19, 2020

Kidland Penang - reward teacher untuk anak anak SKJ

sejak cik zira posting dan menjadi cikgu, cik zira amalkan token reward. anak anak dekat sekolah akan kumpul pink sticker untuk claim hadiah akhir tahun. teacher janji akan bawa siapa yang dapat pink sticker paling banyak pergi main dekat Kidland. dating dengan teacher dan khalisah setengah hari pakej makan sekali.












selain reward utama ni, cik zira jugak amalkan bagi hadiah hadiah sekirany anak anak ni buat sesuatu dengan baik. budak budak kan, kasilah apa pun dorang suka sangat.

jangan kedekut dengan anak anak dekat sekolah, sebab mana tahu bila kita ni cikgu cikgu bagi hadiah, dorang akan selalu doakan kita kan. mudah mudahan.
















jadi, tahun 2019 cik zira bawa 7 orang pergi kidland. sebelum tu pergi sarapan dekat pelita dulu isi perut nanti lapa.

biasanya setiap tahun cik zira amek pakej yang RM32 untuk setiap orang. sebabnya pakej ni pun amek masa kul 2pm baru habis. sebab setiap station tu akan amek masa 30-40 minit untuk selesai. jadi pakej RM32 ni untuk 4 games dan akan ada free tonton 3D movie, free train dan boleh masuk baby playground.




walaupun anak anak orang penang, dorang tak pernah pun pergi kidland ni. jadi, bila dapat pergi dengan kawan kawan main sama sama, belajar sama sama, teacher plak belanja memang happy lah masing masing.

tahun ni, 2020 siapa plak dapat ikut? kena kumpul pink sticker banyak banyak okeh.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails